Planet Zoo: Vatten och Skymning-samlingspaket
Stifta bekantskap med tio fantastiska nya djur till dina djurparker med Skymning och vatten-samlingspaketet! Häng med djuren som trivs bäst i skymning och gryning eller bygg ut djurparken med en vattendjursavdelning. TIO SPÄNNANDE NYA SKYMNINGS- OCH VATTENDJUR Tvättbjörn Rödräv Nakennosvombat Strimmig skunk Halsbandsflyghund Kungspingvin Jätteutter Gråsäl Dvärgpansarkajman Diamantsköldpadda ÖVER 350 HÄFTIGA NYA MILJÖDELAR Släpp lös din kreativitet och ge dina besökare helt nya områden att utforska med massor av nya dekorer. Bli ett med natten med kokande kittlar, spindelväv, ögondekaler eller bygg den ultimata djurparken med vattenfall och målningar av vilda djungler och kyliga islandskap. Lägg till nya vackra djurskulpturer och läskiga lövverk som methusalemtall, murgröna, spöksvamp och fingerborgsblomma. TVÅ NYA SCENARIER Ge dig av till Oregon i USA där du får ge nytt liv till en vattendjurpark vid en uttorkad flodbädd! Piffa upp habitaten, introducera nya arter och tillsätt massor av kärlek för att återställa djurparken till sin forna glans. Om du vill testa dig själv och samtidigt uppleva allt vattenpaketet har att erbjuda är det tidsbegränsade scenariot det självklara valet. Välkommen till Transsylvanien! Hjälp Nancy återställa en märklig djurpark där förrymda rävar strövar fritt. Adoptera och ta hand om en rad olika arter, bygg vackra habitat och rädda en himalayabjörn från ett riktigt societetslejon för att resa din verksamhet ur askan och få gästerna att flockas till parken på nytt. Det här nya karriärscenariot är en djup och inlevelserik kampanj med unik och stark stämning.