Planet Zoo: Gräsmark och Afrika-samlingspaket
Välkomna 13 fantastiska nya arter till dina djurparker med Planet Zoo: Gräsmark och Afrika-samlingspaketet! Bygg en idyllisk oas eller skapa naturliga stäpper, slätter och prärier åt dina nya djur. 13 FANTASTISKA NYA GRÄSMARKS- OCH AFRIKA-DJUR o Manvarg o Emu o Ökenlo o Rödhalsad vallaby o Niobandad bälta o Strimmig hyena o Strimmig gnu o Fem färgglada fjärilsarter o Surikat o Trubbnoshörning o Sydafrikansk pingvin o Fennek o Pillerbagge ÖVER 150 NYA DEKORDELAR o Utöka djurparken med massor av snygga nya dekordelar som grönskande plantor, unika dekorationer och anpassningsbara vägar. Sätt upp snygga nya djurstatyer, bygg fritt med färgglada plattor och ge besökarna lite skugga med höga, svajande palmträd. SKAPA EN FJÄRILSUTSTÄLLNING o Piffa upp din djurpark med vackra fjärilar och välkomna fem iögonfallande arter: phoebis sennae, påfågelöga, morpho menelaus, monark och makaonfjärilen. Utbilda besökarna och berätta om Planet Zoos fascinerade fjärilar när de flaxar runt. Dessutom kan du bygga den nya fjärilsutställningen och visa upp alla fem fjärilarna tillsammans i spelets enda utställning för flera arter. 2 NYA SCENARION SOM BJUDER PÅ EN UTMANING o Bege dig till Argentinas otämjda gräsmarker för att spela det här nya kampanjscenariot. Lär rika societetslejonet Tiffany Summers hur man tar hand om djur när du flyttar ut hennes många inneboende vänner från den stora herrgården till mer passande miljöer. o Den här avlägsna ökenoasen har en levande marknadsplats. Här gäller det att ta vara på det begränsade utrymmet för att göra djurparken till en riktig turistpärla. Djurparkens strömgeneratorer är opålitliga, så det gäller att hitta stabila strömkällor som sol och vind för att uppgradera och få ordning på värmehanteringen.