Planet Zoo: Eurasiatiskt djurpaket
Klä dig varmt och utforska Eurasien med Planet Zoo: Eurasiatiskt djurpaket! Välkomna spännande arter som för tankarna till enorma landskap och otämjd skönhet till dina djurparker, bland annat sju habitatarter och en utställningsreptil. Lär känna otroliga djur som har den här häpnadsväckande regionen som sitt hem, bland annat den majestätiska visenten som förkroppsligar den eurasiatiska styrkan, vildsvinet med sitt breda huvud och sina korta betar och givetvis även den orädda järven. Utöver de här unika tillskotten bjuder det eurasiatiska djurpaketet även på ett helt nytt kampanjscenario där du ska bygga en djurpark i hemlighet för att överraska Nancy med en pensionspresent hon sent lär glömma. ÅTTA OTROLIGA NYA DJUR Försök ta in Eurasiens imponerande storlek, från de slingrande floderna och täta skogarna till storleken på bergen, och upptäck åtta otroliga nya djur. Stifta bekantskap med visenten, vildsvinet, järven, takin, saigaantilopen, läppbjörnen, knölsvanen och den grekiska landsköldpaddan. Se dina besökare hänföras av de otroliga tillskotten och skapa öppna och varierade habitat åt dem. HELT NYA ANIMATIONER Besökare följer med nöje de nya djuren medan de gör sig hemmastadda i sina habitat och uppvisar fascinerande och unika beteenden. Det är svårt att missa den väldiga visenten, även känd som den europeiska bisonen, som med kraftfulla steg tar sig fram genom täta skogar och djup snö utan problem. Järvarna är kända för att vara orädda; följ de små äventyrarna när de klättrar runt och vilar på grenarna i sina habitat. Skåda den eleganta knölsvanen, som fått sitt namn efter knölen på ovansidan av näbbroten. Dina besökare lär inte vilja missa när Östergötlands landskapsdjur och Danmarks nationalfågel visar upp sitt imponerande vingspann. Besökarna bör inte heller missa vildsvinen. De är väldigt sociala och det är svårt att inte smälta när kultingarna lekfullt springer mellan mammans ben och myser med sina trynen tryckta mot hennes kropp. Hänförs när saigaantiloperna utforskar sina habitat med den karaktäristiska nosen, som nyfiket dansar runt medan de utforskar omgivningen. De här arterna hör hemma på världens största kontinentalområde, så se till att de har massor av utrymme att röra sig på i vackert designade och tillverkade habitat. ETT SPÄNNANDE NYTT KAMPANJSCENARIO Kan du bevara en hemlighet? Samarbeta med Bernie Goodwin på nytt i det här kampanjscenariot. Hjälp honom med ett hemligt uppdrag för att designa och bygga en djurpark som pensionsöverraskning åt Nancy Jones. Bernie är otroligt taggad på det här projektet, som han hoppas ska bli till glädje för sin äldsta vän som han har arbetat med i över 30 år. Klarar Bernie att hålla sina planer hemliga eller får Nancy nys om det hela?