Paket med 360 Gems
Innehåller 360 Gems (varav 25 är i bonus) som kan användas i Yu-Gi-Oh! MASTER DUEL. Gems är en spelvaluta som kan användas för att köpa kortpaket och accessoarer i spelets butik.