ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Yamato's Grand Tour Logbook & Soul Map 1
Yamato ser Odens loggbok som sin personliga bibel. Följ med honom på hans egen stora resa genom olika banor! *Den här produkten innehåller själakarta 1, som gör det möjligt att skaffa nya färdigheter och höja befintliga attribut och färdigheter över nuvarande gränsvärden.