Detta träningspaket gör att din avatar omedelbart kan lära sig säsongspass 5-karaktärernas Ninjutsu, hemliga tekniker och föremål utan att samla träningspoäng genom att spela. ■ Karaktärer i säsongspass 5 ● Training Rank Reward x5 - Madara Uchiha (Six Paths) - Temari - Konohamaru Sarutobi (BORUTO) - Naruto Uzumaki (Baryon Mode) - Isshiki Otsutsuki *När du köpt detta DLC kan du hämta föremålen från din Gift Box i värdshuset i spelet. *När du köper detta träningspaket får du endast tillgång till Ninjutsu, hemliga tekniker eller föremål för DLC-karaktärer som du har köpt. Om du köper någon av de uppräknade mästarnas Special Master-Ninjutsu Training efter att ha köpt detta träningspaket så får du tillgång till dessa karaktärers Ninjutsu, hemliga tekniker och föremål. *Köp av detta träningspaket ökar inte din Training Rank för angivna mästare.