Få tillgång till mästerkaraktären Pain från början av spelet! Obs: När innehållet har laddats ner, hittar du det i din presentlåda i värdshuset i byn Lövgömman. Kräver spelet NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER som säljs separat.