Ninja Pizza Girl
I en inte alltför avlägsen framtid är det så mycket trafik på vägarna att det bara finns ett enda sätt att leverera pizza på andra sidan stan på max en halvtimme - med underbetalda tonårsninjor! Ninja Pizza Girl är ett suveränt plattformsspel med ett djupt kulinariskt budskap. Stilen är likt gamla actionspel, dessutom finns det ett snabbspelsläge och komiska mellansekvenser som har ritats för hand av en verkligen tonårstjej. I spelets djupa handling följer man Gemma - en sextonårig tjej som jobbar som pizzabud på sin pappas pizzeria. I en värld där slumområden finns ovanpå skyskrapor; stora storföretag utnyttjar de fattiga; och pizza av hög kvalitet är svårt att få tag i, måste Gemma kämpa för att hålla sin moral, familj och familjeföretag vid liv, samtidigt som hon får möta än av de mest hänsynslösa fiender hon någonsin har träffat på - andra tonåringar. Ninja Pizza Girl. För familjen, hedern, och pizzan.