Next of Kin: Fidelity
Minns du din värsta mardröm? I Next of Kin: Fidelity följer du Björn - en man vars förflutna vägrar släppa taget. En händelse i hans barndom som han aldrig kan glömma. Varje natt vaknar han upp kallsvettig, fångad i samma mardröm om och om igen. Men vad är det som hemsöker honom - och hur eller vem kan hjälpa honom bli fri? Som spelare uppmuntras du att utforska varje hörn av världen - ju mer du interagerar med omgivningen, desto fler bitar av berättelsen faller på plats. Next of Kin: Fidelity är en emotionell resa på 2-4 timmar, med pixelgrafik, atmosfärisk musik och har ett fokus på berättelsen.