My Horse Stories: Fancy DLC
Med det här DLC:t låser du upp: - en fantastisk svart häst vid namn Shadow - långt vågigt hår - professionell rosa ridhjälm - basker med blå fjädrar - svarta jeans - vita byxor - röda sneakers - höga svarta stövlar - röd långärmad ridtopp - gult träns med rosa rosetter - röd-blått träns med stjärnor - hästboots med vingar - röd-blå hästboots - ljusbrun sadel - mörkbrun sadel med gulddetaljer - röd-blå tävlingsutrustning för hästen och en röd sadel - 250 diamanter för att köpa kläder, energi, saknade uppgraderingsdelar och mer! Maxa din potential genom att teama upp med Shadow och vinn tävlingar med självförtroende — som en sann mästare!