MXGP2 - Villopoto Replica Equipment
Är du redo att ge dig ut på banan i Villopotos utrustning? Med DLC:t MXGP2 - Villopoto Replica Equipment kan du utrusta din anpassade förare med hjälmen Thor Verge, kittet Thor Core Orbit och stövlarna Alpinestars Tech10 som den amerikanska mästaren hade på sig under 2015 års säsong av det officiella MXGP-mästerskapet!