THQ NordicRacing och flygning
MX vs ATV Legends - 2025 Monster Energy Supercross Edition är det senaste tillskottet till det populära offroad-racingspelet MX vs ATV. Med det här spelet kan du uppfylla din dröm om att bli en berömd offroadförare som får stort erkännande och beundran från både fans och sponsorer. Oavsett om du väljer att spela karriärläget eller online kommer du att få uppleva spänningen i att tävla fram till mållinjen på motorcyklar, ATV:er och UTV:er. Den senaste utgåvan innehåller också vidsträckta öppna miljöer och ett omfattande karriärläge, så att du kan sjunka ner helt i den professionella offroadracingens värld och njuta av alla de upp- och nedgångar som följer med den. Släpp lös din inre legend och dominera gruset med den senaste expansionen för Mx vs ATV Legends, det officiella 2025 Monster Energy AMA Supercross Championship. Tävla som proffsen på alla de 16 officiella banorna, från det ikoniska Anaheim till det nervkittlande Salt Lake City.