Monster Energy Supercross 25 - Stars & Stripes Pack
Omfamna friheten och modets anda med Stars & Stripes Pack och gör dig redo för att ge din utruskning och motorcykel en ni stil med design som är inspirerad av den amerikanska flaggan! Paketet innehåller: - 1 hjälm - 1 par stövlar - 1 par skyddsglasögon - 1 dräkt - 1 färguppsättning som går att använda på alla fyrataktscyklar. Detta DLC ingår inte i Season Pass.