Minecraft – Skurk-utseendepaket
Ge utlopp för din inre skurk med ett paket fyllt med elakheter, ondska och renodlad avsky! Bovar och brottslingar, intrigmakare och ränksmidare – ja, det här paketet har allt. Kan du skilja vän från fiende?