Minecraft – Rödstensspecialister-paket
Kolla in det här utseendepaketet inspirerat av rödsten; den mest tekniska resursen i Minecraft. Det innehåller 15 experter, skapare och galna vetenskapsmän som kan allt om rödsten. Klä dig för uppgiften och låt fantasin flöda!