Minecraft – Doctor Who-paket 1
Ge dig ut på ett storslaget äventyr genom tid och rum med Doctor Who-paket 1 till Minecraft. Här finns över 50 karaktärer från alla versioner av programserien inklusive första, fjärde, elfte och tolfte doktorn, Amy Pond, Clara Oswald, Rose Tyler, Zygons, The Master, Weeping Angels, Daleks och deras onda skapare Davros. Finns endast till Minecraft: Xbox One Edition (2014); ej kompatibelt med Minecraft (2017).