Spela mot två av historiens största tennislegender! Legends DLC innehåller ytterligare två spelare, de pensionerade tennislegendarerna Tommy Haas och Tim Henman. Båda blir tillgängliga som spelbara karaktärer i både singel- och flerspelarlägen.