Mass Effect 3 (2012 Edition)
Jorden brinner. Reapers har tagit över och andra civilisationer faller som dominobrickor. Led slutstriden för att rädda mänskligheten, Commander Shepard, och ta tillbaka jorden från dessa fasansfulla maskiner. Du behöver hjälp med de här striderna. Lyckligtvis har galaxen en vana att skicka oväntade arter åt ditt håll. Rekrytera lagmedlemmar och skapa nya allianser, men var beredd att ta farväl. När som helst kan en partner göra den ultimata uppoffringen. Det är dags för Commander Shepard att kämpa för mänsklighetens öde och rädda galaxen. Ingen press, befälhavare. Slåss smartare. Dra nytta av nya krafter och stridsmöjligheter. Shepard kan nu skjuta blint mot fiender och bygga upp hårdare närstridsattacker. Och när ni kämpar som ett lag kan ni kombinera nya biotiska och tekniska krafter och släppa lös förödande kombinationer. Bygg upp den slutgiltiga styrkan. Bygg ett team med olika raser och klasser och kombinera deras färdigheter för att övervinna omöjliga odds. Du får sällskap av nykomlingar som James Vega, en stenhård soldat, och EDI, en pålitlig AI i nyvunnen fysisk form. Håll utkik efter älskade karaktärer från ditt förflutna, men se upp. Vissa kanske inte överlever den sista striden ... Kämpa med vänner. Ha riktigt kul med ett integrerat samarbetsläge för flera spelare och samarbeta med vänner online för att befria viktiga konfliktzoner från allt svårare motståndare. Anpassa din krigare och få nya vapen, rustningar och förmågor för att bygga upp krigsberedskapen i din enspelarkampanj. Mass Effect 3 (2012 Edition) innehåller allt tidigare släppt DLC: Expansioner för en spelare From Ashes Leviathan Omega Citadel Mass Effect 3 Extended Cut-slutet Flerspelarexpansioner Resurgence-paket Revolt Earth Retaliation Reckoning Paket N7 Collector’s Edition Pack: Innehåller 4 nya vapen, alternativa kläder och en KEI-9-robothund. N7 Warfare Gear: Innehåller automatkarbinerna N7 Valkyrie och M-55 Argus och N7 Defender-rustningen. Firefight Pack: Innehåller 7 unika vapen att använda i enspelarkampanjen. Groundside Resistance Pack: Innehåller 7 unika vapen att använda i enspelarkampanjen. Alternate Appearance Pack: Innehåller nya kläder till Garrus, Liara, EDI och Shepard. Villkor/undantag kan gälla. Förmåner och Play List-titlar kan variera beroende på plattform och land, och kan ändras. Mer information finns på ea.com/sv-se/ea-play.