Little Nightmares III - Dark Six Costumes Set
Få Mörka Six-dräktsetet som passar både Low och Alone – med en skruvad spegelbild av flickan som lyckades fly från Gapet. Många frågor kvarstår om Mörka Six. Är hon en alternativ spegelbild av Six? En hemsökt, fördärvad sådan? Är hon samma person, fast mörkare och formad av sina rädslor och allt hemskt hon sett? Eller är hon någonting helt annat? Hennes siluett är densamma, men någonting är annorlunda… den gula färgen är borta. Det som återstår är ett kallt eko som väntar och iakttar i tystnad. Att bära den här dräkten är mer än att förklä sig. Det är att ställa en fråga: Vad händer när man slutar fly… och blir det man fruktade?