Let's Sing 2026 med internationella hits – Gold Edition
Den globala karaokefesten återvänder med Let’s Sing 2026, den ultimata biljetten till kvällar fulla av skoj och oförglömliga framträdanden. Oavsett om du värmer upp stämbanden solo, samarbetar i en duett eller tävlar med dina vänner så bjuder Let’s Sing 2026 på en oöverträffad låtlista och oändligt med underhållning! Gold Edition: Gold Edition av Let’s Sing 2026 innehåller 35 låtar och en månads kostnadsfri provversion + 3 månader med VIP Pass. Med 35 topplåtar så finns det något för alla – från moderna hits till tidlösa klassiker. - Billie Eilish – BIRDS OF A FEATHER - Chappell Roan – HOT TO GO ! - Gracie Abrams – I Love You, I'm Sorry - Selena Gomez – Single Soon - Lizzo – 2 Be Loved (Am I ready) - Shaboozey – Good News - Ed Sheeran feat Lil Baby – 2step …och många fler! Utvalt innehåll: * Sjung med till officiella musikvideor för en autentisk upplevelse * 4 spännande spellägen för solospelare och grupper * Stöd för upp till 4 spelare – perfekt för fester och familjekvällar * Använd din smartphone som mikrofon med den gratis medföljande appen * 1 månads gratis VIP-pass ingår – lås upp över 180 extra låtar * Oavsett om du är nybörjare eller karaokestjärna bjuder Let’s Sing 2026 in dig att kliva in rampljuset. Gör dig redo att inta scenen!