Lennox Victory Skin
Ge Lennox en ny stil med Victory Weapon Skins. Det här paketet låser upp nya utseenden till Plasma Lance och Autocannon. Detta Lennox Victory Skin är exklusivt för Hunting Season 2. Köp Hunting Season 2 för att få detta föremål.