Karaktären Phase 4 + Phase 4:s debutkostymer
Inkluderar karaktären Phase 4 för Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters, samt hennes kostymer Ultimata sexiga, Tomtens hjälpreda, Gymklass, Cheerleader och Sköterska. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda kostymerna.