Kaiju Big Battel: Fighto Fantasy
Kaiju Big Battel: Fighto Fantasy är ett 16-bitars RPG med turordningsbaserade strider, ett stort antal karaktärer och massor av rolig dialog! Det här är ett officiellt licensierat spel baserat på live-action monsterwrestlinggruppen Kaiju Big Battel, som har uppträtt med sin Godzilla-möter-WWE-akt i över 20 år. Fighto Fantasy är utformat för både Kaiju-fans och nykomlingar och tar med spelarna på en resa genom tid och rum där de arbetar för att reparera skador som orsakats av den onde Dr. Cube när han härjar genom historien i jakt på berömmelse och ära. Med sju huvudsakliga spelbara hjältar (och en hemlig att låsa upp - shh), utforskar spelarna sex tidsperioder och slår ut dussintals dödliga monster.