Just Cause 3: Bavarium Sea Heist
Just Cause 3: Bavarium Sea Heist är det tredje PDLC-paketet från Air, Land & Sea Expansion Pass. Använd din förödande nya raketbåt och segla över West Medicis farliga vatten för att infiltrera Stingray, en mystisk forskningsanläggning som huserar Eden Corporations ovanligaste och farligaste vapen någonsin. Innehållspaketet inkluderar en helt ny plats att utforska, uppdrag, utmaningstyp, den tungt beväpnade raketbåten och det förödande blixtvapnet ”Eden Spark”. Innehåll - Befria Medicis kustvatten Scolio, där Eden har forskningsstationer och den mystiska ”Stingray”-basen finns. - Kör den dödliga raketbåten ”Loochador” och använd dess missilavfyrare och maskinpistoler för att besegra den formidabla Black Hand Fleet. - Infiltrera Stingray-basen för att stjäla det förödande blixtvapnet ”Eden Spark”och släpp lös elementen mot dina fiender i en helt ny berättelse med nya uppdrag. - Förbättra Eden Spark ytterligare med mods från utmaningen ”Boat Invader”.