Insurgency: Sandstorm - Urban Warden Gear Set
Bli en taktisk riddare och upprätthåll ordningen med Urban Warden Gear Set för Security-teamet. Setet består av fyra kosmetiska föremål: - Nät med hjälm - Ringbrynjeöverdel med stoppning - Ringbrynjeunderdel med stoppning - Ringbrynjehandskar Föremålen blir upplåsta i spelet omedelbart vid köp och kan kombineras med andra kosmetiska föremål. Du kan utrusta dig med dem i spelets anpassningsmeny som du når via huvudmenyn. Detta DLC är inkluderat i Year 1 Pass, Deluxe Edition och Gold Edition.