Hunt: Showdown 1896 - The Wolf at the Door
Detta DLC innehåller fyra vapen: – Rougarou (Mosin Obrez) – Once Bitten (Lebel 1886 Marksman) – Blood Moon (Auto-5) – Midnight Howl (Uppercut) De här legendariska vapnen är för de som vill inspireras av vargarnas hänsynslöshet. De styrs av blodtörst, hunger och månens ofrånkomliga dragningskraft. Vi fruktar vargarna eftersom vi är som dem, och vi jägare har mycket att lära av vargarna.