Hunt: Showdown 1896 - The Lawless
Detta DLC innehåller en jägare och två vapen: – The Gunslinger (jägare) – The Accomplice (Ranger 73 Aperture) – Felon’s Six (Scottfield) Vissa är helt enkelt inte lämpade för ett liv på rätt sida om lagen. De vars moraliska kompass pekar i annan riktning än alla andras, de som söker spänning över säkerhet och löser problem på eget vis. Det laglösa gränslandet brukade vara fullt av möjligheter för sådant folk, men inte nu längre. Ett lapptäcke av järnvägar och städer lades över vildmarken och lagens långa arm spände musklerna. Kvar fanns bara klickar av orörd natur. The Gunslinger, eller May Belle som hon egentligen hette, var en av få laglösa som lyckades smita undan lagens järngrepp. Att hon antogs vara död hjälpte nog. Med vapnet Felon's Six bröt hon sig ut ur fängelset där hon satt inlåst, sedan begav hos sig österut i hopp om att köpa sig en bättre framtid med den enda valuta hon kände: våld. Tillsammans med sin pålitliga The Accomplice fann hon det hon sökte ute i sumpmarkerna, i gränslandet mellan vår värld och en annan.