Hunt: Showdown 1896 - Azure Arsenal
Detta DLC innehåller fyra legendariska vapen: - Sui’s Bane (ett vapen) - Ascent (ett vapen) - The Seventh Sun (ett vapen) - Yuchang (ett vapen) När det nya året nalkas i östern, tar sig demonerna till vår värld för att jaga både kött och sinne. Det är på den dagen som morgonen pryds av talismaner, drakens dans börjar på eftermiddagen och natthimlen flammar av röda fyrverkerier för att avvärja demonerna. Många skulle ta till uråldriga metoder de finner hopp i; men jägarna i Kina finner det i både tradition och stål. De har kämpat mot demonerna med vapen välsignade med legender, ansträngningar som inte har gått obemärkt förbi i väst. När desperationen väl fick fäste i Louisiana väntade Jason Trevors inte en sekund för att ta tillfället i akt. Han betalade priset, slöt avtal och Azure Arsenal började sin resa mot honom över hav och land. Vapnen är tillverkade och fulländade av veteranjägare från Kina, som vart och ett anses ha stor kraft. Nu väntar de på att någon, som är villig att genomborra korruptionens hjärta med bly och stål välsignat under den azurblå himlen, ska göra anspråk på dem.