H.I.v.C.A.: Human Intelligence vs Computer Algorithm
"H.I.v.C.A.: Human Intelligence vs Computer Algorithm" är ett strategiskt spel där varje val spelar roll. Samla resurser, utveckla teknologier och placera dina styrkor strategiskt för att säkerställa seger över motståndare. Det finns ingen plats för oavgjort i det här spelet - bara en kan bli den absoluta härskaren över den nya världen. Några funktioner i "H.I.v.C.A.: Human Intelligence vs Computer Algorithm": - maskinöversättning av texten till 31 språk: English, 简体中文, Русский, Español, Deutsch, 日本語, Français, Polski, 한국어, Türkçe, ไทย, 繁體中文, Italiano, Čeština, Português, Українська, Nederlands, Magyar, Svenska, Dansk, Tiếng Việt, Suomi, Norsk, Română, Ελληνικά, Български, עברית , العربية , हिंदी, Afrikaans, Indonesia - strid samtidigt med 1, 2 eller 3 dator motståndare (var och en kommer att kontrollera sin egen armé och strida för seger) - kartredigerare (skapa dina egna kartor) - enhetsredigerare (ändra egenskaperna hos befintliga enhetstyper: rustning, skada, mängd ammunition, skanningsradie, attackradie, etc.) - stöder Xbox gamepads