Gravel Colorado River
Den stekheta Arizonaöknen är den perfekta platsen för ett nytt Off-road Masters-avsnitt. Gravel Channel är tillbaka i USA med nya banor och spektakulära Wild Rush-lopp runt en damm på Coloradofloden.