FS22: Porsche Diesel Junior 108 (PC)
Från den karakteristiska röda färgen till de minsta detaljerna i karossen, samt konstruktionen under den virtuella huven: Porsche Diesel Junior 108 har digitaliserats till Farming Simulator 22 och är trogen originalet. Med den klassiska stilen hos den över 60 år gamla designen utökar du din maskinpark med den ikoniska, iögonenfallande och kanske populäraste Porsche-traktorn från den tiden. Kanske någonsin. Den här historiska traktorn kallas kärleksfullt för ”Rödnäsan” av entusiaster som vurmar för klassiska och moderna maskiner, och den är en milstolpe inom traktordesign. Tack vare den distinkta rundade huven de vita fälgarna är det inte bara konnässörer av jordbruksmaskiner som ser att Junior 108 är en äkta Porsche.