FS22: Mack Trucks Black Anthem
Med Mack Black Anthem till Farming Simulator 22 kan du frakta du med stil och helt i svart: Den ikoniska lastbilen Mack Trucks är full av styrka och stil – den är byggd för långa perioder av jordbruksarbete. Njut av den autentiskt digitalt återgivna designen av Black Anthem och få ut dina varor på vägarna!