FS22: Case IH Farmall Anniversary Pack
När vi firar Farmalls 100-årsjubileum får du två ikoniska traktorer i Farmall-serien från Case IH för två spännande jordbruksområden, och de är autentiskt digitaliserade i Farming Simulator 22. Case IH Farmall 1066 Hydro Den här klassiska sexcylindriga dieseltraktorn tillverkades mellan 1971 och 1976 av International Harvester och är fortfarande populär bland jordbrukare idag. Det är en traktor som många bönder växte upp med, och det är en maskin som känns lika levande i deras minnen som den röda färgen på en välbevarad Case IH Farmall 1066 Hydro. Den tidlösa klassikern finns nu i Farming Simulator 22. Case IH Farmall 120C Den mångsidiga röda Farmall C-serien från Case IH är en riktig slitvarg som erbjuder upp till 120 hästkrafter! Det är därför Case IH Farmall 120C är ett populärt val bland jordbrukare när det gäller bruk av gräsmarker, intensivt åkerarbete eller tunga laster. Den är en mångsidig och förstklassig maskin på både verkliga och virtuella fält!