Forza Motorsport 7 1989 Aston Martin #18 Aston Martin AMR1
Forza Motorsport 7 Spotlight-bilen för augusti är 1989 Aston Martin #18 Aston Martin AMR1 i Forza Motorsport 7. Vi firar Aston Martins histora inom enduranceracing med deras karismatiska Group C-racingbil som kostnadsfri nedladdning för alla våra spelare! När du har skaffat paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Motorsport 7-garage utan att det kostar extra. Tillägget är kostnadsfritt. Kräver Forza Motorsport 7.