Jezioro Bestii eller ‘Bestens sjö’ är en sjö på 7,2 hektar i Polens berg. Denna natursköna skogssjö är berömd för sina rovfiskar och bland dess monstruösa invånare finns gäddor på över 22,5 kg, gösar på över 9 kg och malar på 38,5 kg. Du kommer att behöva kraftig utrustning och tålamod för att få ett av de här monstren på kroken, men här kan man göra sitt livs fångst – håll bara koll på tänderna när du håller i fisken! Det är inte allt den här fiskeplatsen har att erbjuda: det finns även en del för sportfiske, däribland karp på över 22,5 kg, braxen, sutare, sarv, rudd och aborre. Med 13 olika arter att dra upp och 25 troféfiskar att spåra och fånga, kommer all din skicklighet och flexibilitet att behövas för att kunna bemästra den här fiskeplatsen.