Gigantica Road Lake är en fullt licensierad fiskesjö i Frankrike som är en del av Gigantica-komplexet. Precis som i Main Lake hittar du karpar i Road Lake som kan ge dig en hård kamp. Den här fiskeplatsen gör det även möjligt för dig att slå ditt personliga rekord! Sjön på ca 12 hektar är digitalt återskapad i minsta detalj och bjuder på mycket action då det finns gott om fisk. Genomsnittsvikten på sjöns karpar ligger långt över 13,6 kg, varav ett stort antal väger runt 22,6 kg. Sjöns kronjuvel är ‘3 scales’ på över 29 kg. Den här fiskeplatsen domineras i huvudsak av karpar med omkring 900 exemplar med 50 troféfiskar som du kan dra upp. Det finns även ett mindre antal gäddor på ca 6,8 kg som du kan fånga medan du väntar på att karparna ska hugga.