Fallout 76: 2000 (+400 Bonus) Atoms (PC)
Köp 2000 atoms (+400 i bonus!), en spelvaluta som du kan använda i Atomic Shop för att köpa nya kläder, skins till vapen och rustningar, emotes, dekor och annat!