Faces of Illusion: The Twin Phantoms (Xbox Version)
En ung reporter bevittnar kidnappningen av teaterstjärnan Beatrice Le Brun. Den ambitiösa flickan påbörjar sedan sin egen utredning. Det visar sig att den huvudmisstänkta är Charles Delacroix – en världsberömd illusionist som försvann under mystiska omständigheter för en tid sedan. När reportern och hennes unga medarbetare – Beatrices bror – följer kidnapparen avslöjas allt mer om sanningen och en mystisk romans. Är allt bara en rökridå, eller äkta magi och sann ondska? Vad döljer sig i skuggorna av Paristeatern? Avslöja kidnapparens identitet och stoppa hans planer innan det är för sent!