Everdream Valley: Family Time DLC
Family Time-DLC:t handlar om att fira det som gör dalen så speciell – familjeband, kreativitet och mysiga ögonblick. Fler berättelser, aktiviteter och familjemedlemmar som gör din gård till ett hem för nära och kära. Vad är nytt? - Nu är morföräldrarnas hem öppet: Det är dags för ett större projekt efter att ha inrett trädkojan. Dina morföräldrar gillar vad du gjorde med ditt gömställe, så nu är det dags att göra deras hem mysigare! - Nya berättelseuppdrag: Nya hjärtevärmande äventyr och utmaningar. - Nya NPC:er – mamma och pappa: Dina föräldrar har kommit till dalen för många nya gårdsäventyr! - Nya djur: Harar, fåglar, insekter och nya arter av ankor. - Nya växter och möbler: 10 nya växttyper (träd, grönsaker, blommor, buskar) och över 20 nya möbler att inreda med! - Nya minispel: Fem nya aktiviteter att delta i! - Odlingsuppdatering: Nu kan du dekorera med växter utanför trädgårdsland. Är du redo att tillbringa kvalitetstid med familjen och skapa nya minnen? Dalen väntar på dig!