Det finns en nyare utgåva i den här EA Sports-serien. Kolla in det senaste spelet för alla nya spelfunktioner. FIFA 16 levererar förbättringar över hela planen som ger dig en balanserad, autentisk och spännande fotbollsupplevelse där du får spela på högre nivå. Med helt nya sätt att spela på! I FIFA 16 får du intuitivt försvarsspel, kontroll på mittfältet och verktygen du behöver för att skapa fler magiska ögonblick än någonsin. Med nyheten "FIFA-tränaren" får såväl nya som rutinerade spelare chansen att utvecklas och spela på högre nivå. Förbättringar över hela planen. Nya sätt att spela på. Spela på högre nivå. FIFA 16: Play Beautiful.