DRAGON BALL FIGHTERZ - FighterZ Edition (Windows)
FighterZ Edition inkluderar spelet samt FighterZ Pass, vilket lägger till 8 nya mäktiga karaktärer till utbudet. I ett partnerskap med Arc System Works ståtar DRAGON BALL FighterZ med otrolig animegrafik och ett fightinggameplay som är lätt att lära men svårt att bemästra. 3vs3 Tag/Support Bygg ditt drömlag och finslipa dina färdigheter för att bemästra snabba tagkombinationer. Spännande onlinefunktioner Rankade matcher, interaktiv lobby, galna partymatcher för sex spelare... det finns något för alla smaker! Exklusivt storyläge Upptäck ett aldrig tidigare sett scenario med Android 21, en helt ny karaktär vars skapelse övervakades av självaste Akira Toriyama.