DOA5LR Sommarfestivalkostymer
Detta är ett paket med yukatakostymer till karaktärerna i DOA5LR, perfekt för en sista sommarflört! Detta paket innehåller alla 17 sommarfestivalkostymerna. Du kan spara pengar jämfört med att köpa dem separat. Få in en kraftfull träff för att förstöra kostymerna! - Dessa kostymer går att förstöra. I detta paket finns kostymer till: Kasumi, Ayane, Kokoro, Hitomi, Leifang, Tina, Lisa, Helena, Christie, Mila, Momiji, Rachel, Marie Rose, Phase 4, Nyotengu, Honoka och Naotora Ii. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *Du måste köpa de nödvändiga karaktärerna innan du kan använda detta innehåll.