DOA5LR Mikokostym - Marie Rose
Detta är en originell kostym för Marie Rose, baserad på traditionella mikokläder. *Ett paket med 17 kostymer för 17 karaktärer inklusive Marie Rose är också tillgängligt. Var försiktig så att du inte köper samma innehåll två gånger. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *En kostnadsfri nedladdning av Kostymkatalog LR45 för DOA5LR krävs. *Du måste köpa de nödvändiga karaktärerna innan du kan använda detta innehåll.