DOA5LR-kostym Supersexiga Marie Rose
Baddräkter till de nyaste heta DOA-kämparna! Denna kostym ingår även i paketet Supersexiga kostymer och filmer. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda kostymen. *En kostnadsfri nedladdning av Kostymkatalog LR01 krävs. *Karaktärerna måste köpas separat.