DOA5LR-kostym Aloha Ayane
Utsmyckade med blommor visar dessa tropiska skönheter lite hud i gulliga, Hawaii-inspirerade kostymer. *Denna kostym ingår även i kostympaketet Sista semestern. *Denna kostym delades tidigare ut gratis hos vissa återförsäljare vid köp av DOA5LR. Var försiktig så att du inte köper innehåll som du redan äger. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda kostymen. *En kostnadsfri nedladdning av Kostymkatalog LR01 krävs.