DOA5LR Baddräkter från Gust - Helena & Pamela
En kostym för Helena baserad på Pamela Ibis från "Atelier Rorona ~The Alchemist of Arland~." *Det finns också ett komplett värdepaket. Var försiktig så att du inte köper samma innehåll två gånger. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *En kostnadsfri nedladdning av Kostymkatalog LR47 för DOA5LR krävs. *Du måste äga motsvarande karaktär för att använda detta innehåll.