DOA5LR Alla hjärtans dag-kostym - Pai
En söt liten kostym som får hjärtat att slå snabbare! Bli kär i dina favoritkaraktärer på nytt. Få in en kraftfull träff för att förstöra kostymen! Denna kostym går att förstöra. *Denna kostym ingår även i kostympaketet Alla hjärtans dag som innehåller 34 kostymer. *Du måste ha installerat den senaste uppdateringen för att använda detta innehåll. *En kostnadsfri nedladdning av Kostymkatalog LR24 och 25 för DOA5LR krävs. *Du måste köpa karaktären innan du kan använda kostymen. Karaktärerna Akira, Sarah, Pai och Jacky ⒸSEGA. Virtua Fighter är antingen ett varumärke eller registrerat varumärke som tillhör SEGA Corporation.