DOA 6: Science fiction-kroppsdräkten Nova-samling
En samling med alla 20 varianter av science fiction-kroppsdräkten Nova. Karaktärer: Zack (3 typer), Tina, Kasumi, Helena, Kokoro, Leifang, Ayane, La Mariposa, Christie, Hitomi, Mila, Marie Rose, Nyotengu, Honoka, NiCO, Phase 4, Momiji, Rachel. Obs! - Det här innehållet ingår i Season Pass 4. Köp inte samma innehåll två gånger. - Produkterna i detta set kan även köpas separat. Köp inte samma innehåll två gånger. - Du måste installera den senaste uppdateringen innan du kan använda innehållet. - Du måste köpa den relaterade karaktären innan du kan använda innehållet.