Disneys äventyrsvärldar
Kliv in i sex magiska och klassiska Disney-berättelser med den här unika kartan. Utforska Aladdins värld och Den lilla sjöjungfruns hav. Hjälp Snövit eller gör en alldeles speciell resa med Alice i Underlandet. Du kan till och med träffa Simba på savannen och äta middag med Belle och Odjuret i deras slott!