Dekaluppsättningen ”Special Stickers 7”
Kommunicera med andra spelare med dekaler! Det här tillägget innehåller: - Dekaluppsättningen ”Special Stickers 7” De här japanska dekalerna ger chatten lite extra flärd! När du har köpt paketet kan du prata med kurirkatten och välja Add-on Content för att ta emot innehållet. Sen kan du använda det i chattmenyn.